1/22/2010

Costume awards

Kvelden i går gikk med til Costume awards. Alltid like morsomt, og hyggelig å møte venner og kjente. Her er listen over vinnerne;

Årets beste kledde kvinne:
Jenny Skavland

Årets best kledde mann:
Sivert Høyem

Årets beste blogg:
Hanneli Mustaparta - www.hanneli.com

Årets beste makeupmerke:
Christian Dior

Årets beste motebutikk:
Høyer Luxury

Årets beste skobutikk:
Bianco

Årets beste hudpleiemerke:
Clinique

Årets beste norske designer:
Fam Irvoll

Årets beste duft:
Chanel Chance

Just Glow-prisen:
Elisabeth Arnstad og Marianne Snøtvedt

Årets beste klesmerke:
Acne

Årets beste hårpleieserie:
Redken

Årets beste tilbehørsmerke:
Celine Engelstad

Årets beste kjedebutikk:
Hennes & Mauritz

Rosemount-prisen for beste nykommer:
Nadia

Kan ikke si meg enig i alt, men det er tross alt Costume sine lesere som har valgt, så da har vel ikke jeg så mye jeg skulle sagt.

Etter mye om og men endte jeg opp med dette antrekket;
Kjole fra American Retro, smykker fra J Dauphin og biker boots fra Patrizia Pepe, veske fra Alexander Wang.


Julie (http://snakk.klikk.no/flere_tema1/mote/b/juliesmoteblogg/default.aspx) og meg

Fryktelig blid! Her sammen Line fra www.lilisfashion.no og Nina som er designer for BikBok.

Bildene har jeg "stjålet" fra Julie sin blogg; http://snakk.klikk.no/flere_tema1/mote/b/juliesmoteblogg/default.aspx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar