11/18/2009

JESUS!!!

Dagens quote -JESUS!!
Vi har akkurat fått en sms (som inneholdt mange "jesus") fra Camilla Prytz. Hun befinner seg i New York, på en vip-lounge på Barneys. Hun sitter sammen Olsen-tvillingene som har lagt sin elsk på den store ørnen hennes. Ashley har lovet at hun aldri skal ta den av! Jeg kunne ikke vært mer enig!

Dette ble dagens kjendis-gossip. Jeg vet ikke om det bare er Camilla og oss som ble litt i ekstase da vi fikk høre det (jeg må pent innrømme at vi liker litt kjendis sladder, og håper vi ikke er de eneste!?!).

Nå ble vi ekstra stolte av å ha smykkene i butikken!

Bilde fra Camilla sin hjemmeside www.camillaprytz.no

3 kommentarer:

  1. Vil ha dette smykket jeg og!!
    Superfint superfint SUPERFINT!!
    MÅ ha før jul :)

    SvarSlett
  2. hei line- kan ikke du sende meg mailadressen din til camilla@camillaprytz.no, så skal jeg sende deg noen flere bilder:-)
    takk for morsomt innlegg!
    love camilla

    SvarSlett
  3. Mail er underveis:) Kos deg masse videre...
    Klem Line

    SvarSlett